Prima

Gomedda!

Jag vaknade första gången 7.32, det snurrade lite i skallen men mer var det inte. Jag gick upp och drack 1 liter vatten eller nåt, glodde lite på Facebook och sen gick jag och la mig igen. Vaknade runt 11 och mådde hur bra som helst.

Det är så underbart att jag kan dricka hur mycket som helst kvällen innan men ändå må skitbra dagen efter. Nu blir ni avis va? Erkänn?! Men så har det inte alltid varit.

Det var helt okej igår faktiskt men jag bara hatar att livebandet slutar spela 20 minuter innan det stänger. Vad gör man då liksom? Jo man går hem såklart och det är väl det som är meningen antar jag.

Pratade med en tjej som tydligen näst intill hatat mig, hennes dåvarande pojkvän var tydligen kär i mig ett tag. Jaha varför får jag aldrig veta sånt när det beger sig? Fast det kvittar i och för sig för han var inget för mig ändå. Men kul att veta att någons hjärta skuttade till när jag visade mig. Ja det gör det nog hos en del nu också men av skräck eller nåt.

Idag ska jag röja lite här för imorgon åker jag och Ewa till tippen med lite grejer. Kanske ska ta med köksbordet då när vi ändå ska dit, det återstår att se hur jag gör med det. Det gick sönder när jag flyttade förra gången så man får inte luta sig mot det eller flytta det för då går ena benet sönder. Får vara utan bord ett tag. Jag äter sällan där ändå.

Så nu har jag uppdaterat lite. Vad gjorde ni igår?


Kommentarer
Postat av: annika johansson

Ska tänka efter lite över vad jag gjorde igår?..



hmmmmmm, jooo nu kommer jag ihåg.Håvee tog ju SM-guld och jag tog vägen genom stan efter jobbet och gladdes åt alla glada Jönköpingsbor!:)



Sedan åt vi pizza, jag tog ciao-ciao ( inbakad med mycke vitlök) och drack två stora starköl till det.Gubben tog en specialare med fläskfilé, champinjoner och mycket kronärtskocka och några öl till det också.

Det satt inte helt fel efter en lång dag på jobbet dé!



/ Majan

2010-04-25 @ 15:17:19
Postat av: Karin

Det där med att dricka massor och ändå må bra känner jag igen, men för mig blir det sämre med åren istället.

2010-04-25 @ 16:21:17
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Hillevi

Hehe, nja blir sällan dålig, men tillhör de där som blir radiostyrda och ska hem när jag når min gräns/känner av. Ja, det är ju faktiskt lite mysigt att ha/haft ett "fan"...(Nä, Helge räknas inte..)

Sv. Du är ju min bloggmorsa!?! Fast du vet ju hur trög jag är, kan säkert behöva båda.. :-/ Jag vill jättegärna ha hjälp!

2010-04-25 @ 18:41:04
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Mia

Helt otroligt att du inte var bakis för när du ringde mej lät du då rakt inte något vidare nykter haha. Puss

2010-04-26 @ 14:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback