Prinskorvar goes lunchkorvar

Jag hade "pratat" klart med en kompis på MSN, jag la ner lite grejer i en skrivbordslåda och drämde igen den. Jag fullständigt vrålade! Varför? Jo för att jag hann inte få ur min högernäve innan jag drämde igen lådan! Jag skrek, katterna flög åt två olika håll. Jag hoppade omkring här och vrålade högre och högre. Såg på mina tre fingrar. Dom hade blivit rödblå till färgen nu och gått från prinskorvar till lunchkorvar. Det gjorde förbannat ont. Nu är bara "fuckyoufingret" svullet. Får se om det går ner annars blir det nog till att åka ner till farbror doktorn och peka finger åt honom. "Det är DETTA finger jag har ont i!" Hur tar han det tror ni?

Jag kommer nog inte ha lika ont som kvinnan som blev överkörd här istan utanför Swedbank i förmiddags. Hon hamnade under en lastbil. Mitt i centrum. Här är länken.

Jag dammsuger, vad gör du just nu?


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu har jag varit och lagt boken i gula plåtlådan. =)

2010-04-01 @ 13:23:31
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Linda

Men Sune du vet att man kan få vänner på andra sätt va?? Du måste inte göra dig till så här!!!

2010-04-01 @ 23:08:38
URL: http://blogg.mustica.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback