Talangbluffen

Igår fick flera 100 tusen sen Bert Karlsson i tårar x 2 i programmet "Talang". Nu är det tydligen en bluff.

"– Jag fick order från TV 4 att se till att det ska bli bättre sångartister i år för det har ju inte varit några ordentliga med tidigare. Jag vill göra programmet så bra som möjligt, säger Bert Karlsson.

Den starka reaktionen tittarna fick se i går var både glädje och lättnad över sina nyfunna skönsångare.

– Det här var två artister som jag rekommenderat skulle vara med och när de då uppfyller det som man hoppas att de ska göra då gråter man, säger Bert Karlsson."

 

Bert hade alltså hört Stephen Hansen på en konsert i Vara innan Talang och rekommenderade honom att vara med.

Men likt förbannat fick både Stephen och Moa, en tjej från programmet "Mammas pojkar" Bert att gråta. Det var äkta, det var på riktigt och han var nog inte den enda som fällde tårar.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm nu är jag förvirrad här är det en bluff eller inte?

2010-04-10 @ 20:27:17
URL: http://blogg.mustica.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback