Alex Schulman har gift sig

Jag som läste Alex Schulmans blogg "Att vara Charlie Schulmans pappa" från det att han fick Charlie fram till då han bestämde sig för att lägga ner den den 7 juli är verkligen glad för hans skull. Kärleken till hans Amanda var så tydlig genom hela bloggen att man blev tårögd bara man läste första stavelsen. Han är verkligen en man som kan stava till kärlek. Att sedan läsa hans bok "Skynda att älska"som handlar om Alex kärlek till sin pappa gör det inte lättare att hålla tårarna borta. Han är en mästerlig författare, bloggare, pappa och nu även make.

Detta hade man gärna fått läsa i bloggen men tyvärr, bloggen är nedlagd och det är nog den enda bloggen som jag sörjer. Att sedan deras dotter Charlie är en av de sötaste barn jag någonsin har sett gör det inte bättre men som allt annat går livet vidare och även för Charlie.

Ni som inte fått tillfälle att läsa bloggen kan göra det här.

Som ett stort fan av Alex Schulman säger jag bara. Grattis Alex och Amanda, må lyckan vara er rättvis genom hela livet!

Den vackra bilden har jag lånat från samma sida som artikeln

 

 


Kommentarer
Postat av: diana

Han ska ha varit gift med en tjej tidigare.

Olivia Rieke. De gifte sig 1999.

2010-08-08 @ 02:00:15
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback