Bäst att inte ha mobil alls

Flera av mina kompisar har en Iphone, ja till och med min dotter har gått och skaffat sig en sån. Jag själv har provat på att ha en touchmobil och jag har nog aldrig varit så frustrerad som då, jag sålde den efter en månad.
Jag gillar inte äpplen och kommer nog aldrig att köpa mig en Appleprodukt.

Nu går dom ut med att Apple visserligen är ganska säkra men blir allt oftare mål för attacker. Det är ju i stort sett en dator det där så det kanske inte är så konstigt. Skryt lagom ni men kameran är ju bajs. Bäst är nog att inte ha mobil alls. Jag ska nog börja med att gå omkring med en telefon med nummerskiva från 80-talet bara för att.




Kommentarer
Postat av: Catrin

Är också en av dom som inte har iphone :) har min nokia som är otrolig o spela musik på istället, fast skulle vilja ha en med bättre kamera :( .. Kram gogumman

2010-08-09 @ 09:47:38
URL: http://datagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback