Beroende

En del är beroende av kaffe, cigg, snus, alkohol eller nåt annat skit. Jag är beroende av morötter. Jag går omkring och tänker på morötter hela dagarna. Jag har gjort slut på 5 påsar med morötter från det jag började med dom (logiskt jag vet).

Numera tänker jag ut maträtter jag kan laga som jag kan ha kokta morötter till. Idag kunde jag dock inte ha det. Inte så lyckat till fiskbullar och potatis kanske men då kokade jag 2 hela och åt till kvällsmat istället.

Skulle mina föräldrar se mig nu så skulle dom jubla. Grönsaker i alla dess former har jag ratat eller gett till hunden som dom inte har. Majs, morötter och gurka gick ner, att tugga på ett salladsblad knastrar så hemskt att jag lätt kan få tinnitus av det.

Jag längtar tills imorgon, vet ni varför? Just det. Då får jag koka nya morötter! Nästa år är det jag som odlar egna morötter på balkongen!


Kommentarer
Postat av: JESSI FOX - NY TÄVLING IGÅNG!

hahahahahhaa jag bara garvar åt dina kommentarer... du är fan helt stört jävla kul!



btw, såg du ironin i "den som gissar rätt får fan en länkning"? med EN GARANTERAD besökare. hahahaah!

2010-09-01 @ 00:13:35
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: JESSI FOX - NY TÄVLING IGÅNG!

amen du vet.. emelie och jag är såna som ÄLSKAR störda människor. man kan inte tro det om henne men hon har rätt många hästar ute på grönbete hon med. hahaha! har fan aldrig träffat spontanare och galnare tjej i mitt liv!

2010-09-01 @ 00:23:52
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: JESSI FOX - NY TÄVLING IGÅNG!

ja hon är bra snäll den där jävla emelie ;D



hahaha nu ska vi fan itne vara såna! har aldrig varit den som måste "gå efter åldern" ändå. förresten fick jag för mig att din dotter var en pyttebebis med tanke på bilderna du rotade fram..

2010-09-01 @ 00:31:19
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto tankar Känslor]

Hej Sune!!!



Jag har en liten överaskning åt dig. Maila mig när du ser denna kommentaren- [email protected]



Kram

2011-06-29 @ 03:41:12
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback