Dottern har rensat garderoben

Ni vet ju hur ungdomar är va? Det samlas massa kläder som används några gånger och sen efter ett tag så heter det återigen "Jag har inget att ta påååå mig". Precis. Idag kom dottern hit med massa kläder som vi skulle lägga ut på Tradera. Det var bara några enstaka som använts fler än 10 gånger typ. 3 plagg har fortfarande lappen hängandes på sig. Helt nytt alltså, såvida hon inte gått omkring så på stan.

Jag som är en ganska erfaren köpare/säljare på Tradera fick fixa det där så nu är allt inlagt. Det är billiga kläder. Alla har utgångspriset 20 kr på sig utom en annan som har 50 för att den knappt är använd och kostade närmare 800kr som ny. Hoppas att det är några som budar på dom bara men det tror jag nog.

Själv åkte hon iväg efter att ha fått mat i magen och tagit kort på kläderna, resten fixar morsan vet ni. Ja för fan, jag har ändå inget annat för mig. Jag försökte med att jag skulle locka mitt långa hår, fixa botox i hela kroppen och fettsuga mig hela dan men vet inte varför hon inte trodde mig. Så jag fick åta mig uppdraget helt enkelt.

Det fick bli Chicken a la king idag. Det var ju gott, trots att jag inte hade någon hönsbuljong hemma utan fick ta grönsaksbuljong istället.


Kommentarer
Postat av: Ka

Sätt ut en länk här till ditt tradera vettja så man får kolla!

2010-08-16 @ 19:24:29
URL: http://www.hanky.se/excessive
Postat av: Karin

Ha, ha !

Känner igen det där ! :D

Men min jänta har fått fixa själv hon.

Hon har gjort en bloggg, där hon har slängt ut bilder på sina grejer, men jag vet inte hur det går riktigt.

Hon får väl ta och lägga ut det på Tradera hon också, när hon orkar.

2010-08-16 @ 19:33:34
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Linda

JMan tager vad man haver heter det väl :)



Kul att kunna sälja det man inte använder!

Min dotter är bara 7 år men är redan i full fräs med frasen: Jag har inget att ha på mig.



Trots att hennes garderob är fylld till bredden!

2010-08-16 @ 22:33:58
URL: http://www.blogg.mustica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback