Dumt att städa

När jag vaknade imorse bestämde jag mig för att städa. När jag gick här och dammade slog det ner betong i huvudet på mig, det kändes så iallafall och jag började att frysa. Ska jag bli sjuk nu? Hur kul är det i sommarvärmen? Inte för att det är flås och svettdagar nu men ändå. Det måste vara för att jag städade va? Säg att det är det så jag kan skita i resten.

Magnus, Josefines pappa ringde mig nu och frågade om jag ville ha Josefine från tisdag kväll till onsdag då han ska iväg och få vovvens öron sköljda, alternativet var att ta J innan tuppen klev upp på onsdag morgon. No no no, är jag frisk imorgon tar jag henne då istället.

Nu ringde det en kille som jag gav numret till i lördags. Nej nej dö inte nu gott folk jag har inte konverterat. Hans sambo och jag är vänner och han tog numret och nu ringde han för att kolla vad det var för jävla nummer han hade i sin mobil för han minns tydligen inte så mycket. Undrar om han minns att han fick en puss.

Näe dags att ta tag i skiten här nu när jag har en anledning att städa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback