Fångarna på fortet

Idag mina vänner ska jag faktiskt se på tv. Jag har nog inte sett på tv på en månad tror jag. Katterna blir lika förvånade varje gång jag sätter mig i soffan och ska se på tv. Det har ju faktiskt bara varit skit fram till idag också så jag får skylla på det. Inte att jag hellre suttit framför datorn.

Idag börjar nämligen Fångarna på fortet med Agneta Sjödin och Guuuuunde Svan. Det roligaste är nog alla reklamer jag inte sett förut som kanske för er är gamla.

Hoppas att det är nya grejer lagen ska göra så det inte är samma ormar, spindlar och fan och hans moster.

Näe nu har ränderna från kudden gått ur fejset så då får jag hoppa in i duschen och iväg till Apoteket och bli hörande igen. See ya!



Kommentarer
Postat av: Emmelist

oh! börjar det där nu? måste man ju börja se :D KÄMPA KÄMPA! :D hahaha

2010-08-23 @ 10:56:12
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Ja det ska bli kul att se :-)

2010-08-23 @ 15:45:32
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback