För första gången på länge

Hör (läs) och häpna gott folk. När jag vaknade var jag utvilad! Utvilad har jag inte knappt kunnat stava till förut. Jag somnade vid 2, vaknade 6.40, gick på toa, gick och la mig igen och vaknade 9.40 och jag var pigg. Pigg liksom, det kunde jag knappt stava till heller förut. Shit vilken härlig känsla det är. Pigg var jag i högstadiet då jag på en lördag eller söndag kunde vakna långt innan nån annan i familjen. Jag var också ofta först i skolan, till och med så först en dag att skolan var låst. Det visade sig att det var lov den dagen. Så sugen på skolan var jag liksom.

Idag blir det tvättstugan och träffa en tjej jag inte träffat förut, hon vill träffa mig också och det är ju positivt. Ännu bättre är att hon kommer ge mig pengar. Såna tjejer gillar vi eller hur? Ja okej hon jobbar på socialen men ändå.

Imorgon kommer min älskade dotter hit. Jag ska hjälpa henne att formulera sig, eller ja, det är väl jag som ska formulera mig men för hennes räkning.

På lördag blir det utgång och faktiskt så ska vi ta med oss killen jag träffade på krogen för 2 veckor sen. Vi har blivit kompisar på Facebook och ska alltså med oss ut. Kul kul!

Nu ska jag knöla ner all smutstvätt i påsen, kanske nån katt också och gå ner till tvättstugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback