Heja Sune

Ja jag skulle ju gå ner 30 kg på ett år. Det gick ju bra, tills för en timme sen då jag var sugen på nåt och har knappt nåt i frysen. Jag hittade en sockerkaka jag köpte nångång i somras då jag och Ewa skulle åka och bada, det blev aldrig något bad och heller ingen sockerkaka.

Den låg där, såg på mig med sin ledsna min, hackade tänder av kyla och jag som är en känslomänniska kunde inte låta den ligga där ensam och frusen så jag åt upp den. Nu får den sällskap av en del av spagettin och köttfärssåsen jag åt tidigare idag, det är väl bättre eller hur? Håll med mig gärna. Ska börja på riktigt på måndag, efter helgen med Ewa och alkoholen för till alkoholen måste vi äta chips, det hör till. Jag kan säga till hånglet som också ska med antagligen att hon springer lite och jag måste springa efter henne, då tappar jag lite kalorier eller hur? Ja så får det bli.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej!

Gillar ju din blogg och följer den...

Så jag hoppas det inte gör ngt att jag har dig på min blogglista?

Säg till i så fall!!



kram

2010-08-13 @ 02:17:57
URL: http://www.flickmamman.blogspot.com
Postat av: janna

min sambo började äta lchf 1 april, han har gått ner 28 kilo sen dess =)

2010-08-14 @ 12:19:37
Postat av: Sune...the girl

Sv till janna: Vad är lchf för nåt? :)

2010-08-14 @ 12:22:14
Postat av: Sune...the girl

Nu läste jag.. att man ska äta lite kolhydrater och mycket fett men äter jag mycket fett ballar min mage ur så tyvärr :(

2010-08-14 @ 12:28:10
Postat av: janna

aha, ja då kanske det inte är den bästa metoden för just dig men jag hejar på dig och hoppas du lyckas =)

2010-08-14 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback