Ibland vill jag verkligen vara hetero eller åtminstone bs

Ikväll har jag haft skitkul. Verkligen skitkul. Men ibland vill jag verkligen vara hetero eller åtminstone bs. Jag träffade en jättemysig kille från Tyresö som bosatt sig i min stad jag vet det låter helt sjukt men han var jättemysig.

Vi satt ute och pratade jag och Ewa och då kom han och satte sig, han hade knappt några kompisar och snäll som jag var tog jag med honom i gemenskapen. Vi dansade tryckare flera gånger och jag tyckte om det.

Jag kommer säkert att bjuda med honom i gemenskapen flera gånger när vi är ute för jag hatar när någon är utanför. Ewa sa att han verkade intresserad av mig men jag förklarade flera gånger för honom att jag är åt andra hållet. Vi får se hur han beter sig i framtiden. Jag tog med honom att äta pizza så vi får la se


Men gott folk..jag är fortfarande flata bara så ni vet..

Här är lite kort från kvällen..



Jag och Bea

Jag och Old ox




Bea och hennes pojkvän Tommy, så söta ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback