Jag är en favoritblogg

Eftersom jag ser hur folk hamnar på min blogg så upptäckte jag idag en bloggadress jag inte kände igen och nyfiken som jag är så klickade jag där och upptäckte att min blogg tydligen blivit en av deras favvobloggar. Dom har skrivit om mig, eller ja om min blogg då om det ska vara så jävla noga! Gå in HÄR för att läsa lite i deras blogg.

Eftersom det inte går att kommentera i deras blogg så får jag helt enkelt tacka dom här. Tack så JÄVLA mycket töser för inlägget. Ja inte för att jag vet om jag fortfarande är er favoritbloggare men jag chansar. Det är ju ändå 2 veckor sen inlägget skrevs.

Keep up the good work och ni kan väl skriva en kommentar här om ni sett detta. Det vore ju himla kul liksom. Ja okej varsågoda för länkningen till er blogg också.



Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Går det inte att skriva kommentarer???

Men det är ju för sjutton halva nöjet med att blogga, alla goa kommentarer man får...

men okej, alla är vi olika.

2010-08-23 @ 15:44:18
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Frogprincess

Om du fick en annonym kommentar nyss, så var det jag...

2010-08-23 @ 15:46:23
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Frogprincess

Svar:De susar lite och de hörs när man verkligen lyssnar efter dem. Och så finns de dem som säger att man kan störas av skuggan från vingarna.

Nu har ju vi turen att inte bo så nära dem, då kanske jag hade haft en annan uppfattning om dem än att springa och köpa andelar.

2010-08-23 @ 15:53:13
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Hillevi

Kom den förra fram? Sorry, lite vimsig. Om inte så skriver jag igen.

Alltid roligt att vara någons favorit!

Sv. De jag har talat med har varit ganska ljumma till Firefox, men även om jag byter som jag har tänkt ett tag (men inte fått tummen ur så ligger ju spionen kvar. Om det finns en, har hört från flera håll att betalprogrammen påstår att det finns hot och skador som inte existerar för att få sälja sina, låter ju inte helt ologiskt.

2010-08-23 @ 15:57:52
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback