Jag är världsbäst på att slå in paket

Ja då har jag slagit in en del paket som jag strax ska gå iväg och skicka iväg.

 

Folk som får paket och julklappar av mig som jag själv har slagit in brukar fråga om jag slagit in själv. Jag förstår inte varför. Inslaget i plastpåsar tycker jag är skitbra. Jag har så många att jag måste bli av med skiten.

Dessa ska visserligen folk som vunnit kläder på Tradera få. Jag skickade med ett foto på mig i morgonrock som plåster på såren, då tror jag dom blir glada eller vad tror ni?

 

 


Kommentarer
Postat av: JESSI FOX - NY TÄVLING IGÅNG!

hahaha jag fick faktiskt ett paket från tradera förra veckan osm såg ut så där.... hmm...



på riktigt, har du aldrig ätit mozzarella?! jeez!

2010-08-31 @ 12:10:20
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Jamen varför ska man inte kunna använda det man redan har???

Smart tänkt. Jag kanske tar efter!

2010-08-31 @ 12:47:53
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback