Kommer bli en jobbig dag

Idag är det då begravning. Jag försökte att somna relativt tidigt igår men låg mest och bara glodde upp i taket, jag var inte trött. Jag lyssnade på en ljudbok med en tråkig röst och 2 timmar senare somnade jag. Då var klockan 4.30 och kl 8 ringde väckarklockan. Det var bara att bita ihop och gå upp. Kanske kan jag sova lite i bilen på vägen hem men då lär jag inte kunna somna inatt men skit samma.

Ha en bra dag alla så kanske jag skriver ett inlägg när jag kommer hem. Ska träffa Ewa och en annan tjej ikväll om jag orkar. Idag har jag till och med en handväska, visserligen med Nikemärket på men notera gärna det för det kommer ni nog inte få se på flera år sen.

Nu tar jag på mig kläder... rakt igenom svarta.



Kommentarer
Postat av: Wiilow [ fotografi känslor & tankar ]

Hej!



Jag tänker på dig fin.

begravningar är hemska =(

Kram

2010-08-11 @ 15:52:27
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback