Noggers bebis

Nogger har en bebis, vet dock inte namnet mer än att det är en rosa liten flodhäst. Den kan hon släpa omkring på i munnen. Idag hade den försvunnit. Hon låter på ett speciellt sätt när hon har den, gosar med den eller när hon vill att jag ska gosa med den och henne, så har hon låtit samtidigt som hon gått och letat överallt. Jag hjälpte henne att leta utan resultat.

För en stund sen hittade hon den och hon lät ännu mer, precis som att hon skällde ut den för att den hade försvunnit ifrån henne. Den var under badkaret och inte fan har varken jag eller Iza lagt den där. Hon var jätteglad iallafall att bebisen har kommit tillrätta. Hon hoppade upp i sängen med den, tittade på mig och jag fick ju då gosa med dom där båda såklart. Imorgon kommer säkert Nogger att gå till stan för att sätta en plinga eller ett direktlarm till SOS så hon vet direkt när den är försvunnen nästa gång.







Kommentarer
Postat av: Doris

Aaawww ;D

2010-08-16 @ 03:40:49
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback