Rekord denna sommaren

Jag har slagit rekord denna sommaren med att somna som tidigast 2.19. Jag lade mig visserligen en timme tidigare men wow liksom, jag somnade bara efter 1 timme. Jag vaknade 5.52 av att hånglet smsade tillbaka på smset jag skickade igår kväll då hon tydligen redan hade somnat. Jag kände efter om jag var pinknödig men icke så då somnade jag om och vaknade 9.12. Kl tolv trodde jag att jag skulle tvätta men min hjärna funkade tydligen inte så bra för det var passet efter jag hade bokat. Skitsamma jag måste iallafall tvätta.

När jag dammsög här förut såg jag på Iza att det ringde på dörren, jag stängde av dammsugarn och öppnade, därute stod det en kille som sträckte ut sin hand:

-Hej jag heter Andreas jag kommer från..

-Jag är inte intresserad, sa jag och klippte av hans fortsatta mening.

-Jag vill bara komma in och se vad du har för dammsugare.

-Jag är väldigt nöjd med min dammsugare och nu ska jag fortsätta att suga.

-Trevligt trevligt men..

-Som sagt jag är inte intresserad.

-Okej okej hej hej. Han tog sin legitimation och gick.

Varför måste folk ringa på dörrn när jag ser ut som 7 svåra år? Håret på ända, alldeles för liten T-shirt och säkert svettpärlor i pannan efter städningen (det är varmt ute idag).

Att jag svär över min dammsugare ibland för att den inte riktigt suger som jag vill hör ju inte hit liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback