Så var det dags igen då

Ännu en storvinnare på spel. Denna gång går vinsten till ett gift par i 60-årsåldern som inte hade en aning om att dom vunnit på Lotto i lördags.

Svenska Spels vinnarambassadör Pierre Jonsson ringde och sa att dom hade vunnit 1.3 miljoner på Lotto, dom blev glada och skulle nu köpa sig ett hus, Pierre fortsatte att dom hade 2 rätt på Joker också. "Aj då, bara två rätt, det var ju synd, men vi har ju vunnit 1,3 miljoner" svarade mannen.
Pierre fortsatte och förklarade vad det innebar med att ha 7 rätt på Lotto + 2 rätt på Joker och det fick mannen att bli stum, det var inte bara 1.3 miljoner utan 80 miljoner, frun fick ta över luren och Pierre trodde mannen hade tuppat av.

Så underbart samtal. Om ni ursäktar så går jag iväg och spelar på Lotto nu och väntar på ett samtal av Pierre på måndag så slipper jag och Ewa stå på centralen i Göteborg och spela fiol och låtsas vara blinda och att pengarna ska gå till våra ögonoperationer.





Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, hjälp !

Sån där tur vill jag också ha !

Fast jag skulle nog i och för sig vara väldigt nöjd med 1,3 mille....

Känns mer hanterbart liksom. :D

2010-08-09 @ 20:07:05
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Frogprincess

Å... när ska detta hända MEJ???

Suck

2010-08-09 @ 21:08:45
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback