Sjuk

Man känner sig väl aldrig så liten som när man är sjuk. Nästan hela dan har jag legat i sängen, tittat på film, sovit några gånger, ätit lite grann och ojat mig över tyngden i huvudet, lederna och musklerna som ömmar och tittat mer på film.

För en timme sen kom jag på det bästa. Jag köpte isglass runt julafton förrförra året då jag hade nån här som var rejält sjuk. Dom tog jag med mig när jag flyttade för några månader sen. Cola och hallon, jag tog en isglass som smakade cola och se på fan, det var inget fel på den så den slukade jag glupskt. Gott gott.

Hoppas att jag tappar aptiten dom närmsta dagarna så kanske jag går ner nåt kilo eller två. Att hoppas på 30 kg är kanske inte att tänka på? Näe tror inte jag heller.

Nu ska jag lägga mig och tycka lite synd om mig själv. Det kan jag unna mig eller hur?

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback