Söndag

Idag känns det att det är söndag, trots att jag inte var ute igår och trots att jag inte ska iväg till något jobb imorgon så känns det verkligen att det är söndag idag. Kan det vara för att flera på Facebook skriver om hur jävla bakis dom är? Kan vara så, kan vara så. Ute är det mulet men det gör inte så mycket, huvudsaken att det var superfint väder igår kväll på karnivalen.

Men snart är det helg igen för helvete vad fort veckorna går numera och snart är det jul igen, bäst att fråga dottern efter en önskelista redan nu. Själv tänkte jag gå ut och kolla på en gran nästa helg för att vänja katterna att inte klättra i den när julafton är här sen om granen är utan barr skiter jag i. Jag har iallafall en gran!



Kommentarer
Postat av: diana

Bra blogg du har. Hur många katter har du? Hur gammal är din dotter?

2010-08-08 @ 15:54:24
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback