Sune...the hippie

Jag såg på startsidan på blogg.se att en tjej hade skickat ett sms till 118800 om vad hennes blogg var för nåt. Hon fick ett svar som inte verkade stämma. Jag blev nyfiken så jag slängde iväg ett sms jag med men frågan var istället vad min blogg var för nåt. Detta svaret fick jag:

"Bloggen handlar om den där hippietjejen som av någon anledning aldrig släppte taget om sjuttiotalet. När hon inte protesterar mot vargjakt, kramar träd eller matar djuren i hennes trädgård brukar hon roa sig med att sy plagg till hennes kommande klädkollektion "Bohemian Chic", som endast produceras av ekologiskt bomull. Mvh 118800"

Ja vad säger man? Det finns liksom inte ett enda rätt i det här svaret.

1. Eftersom mycket av 70-talskläderna kommit tillbaka och jag inte följer modet så är det helt fel.
2. Vargjakt har jag aldrig protesterat mot.
3. Jag är en stadsmänniska inte en skogsperson.
4.Jag matar visserligen djur eftersom jag har 2 katter men både dom och jag bor i en lägenhet.
5. Jag kan inte sy, fråga min syslöjdslärare i högstadiet, hon skulle i allra högsta grad hålla med och mig lär hon nog aldrig glömma. Jag bröt nämligen sönder 3 symaskinsnålar på en och samma lektion.
6. Jag köper kläder som jag tycker om och är billiga, sen om det är ekologiskt bomull eller inte det skiter jag i.



Kommentarer
Postat av: Emmelist

hahahaha! roligt svar ändå! jag fick förut ett svar om att emmelist är en tjej som gillar att åka motorcykel och äta tårta. det säger mkt om mig va? :P

2010-08-27 @ 14:13:01
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: ELIN

Jag skickade också ivåg ett sådant sms nyss. Får se om jag fått nåt svar :)

2010-08-27 @ 15:59:10
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback