Vad ska man välja?

Ni vet ju att jag varit lite sjuk i några dagar. Idag fick jag även yrsel, huvudvärk och är stel i nacken. Enligt diagnoser på nätet kan det vara hjärnhinneinflammation. Jag har ringt vårdcentralen och dom ringer mig 8.20 imorgon bitti, hoppas innerligt att jag hinner somna innan 4 som varit vanligt dom senaste veckorna. Kruxet är att jag även behöver söka för ont i höger handled/knöl, knaster i vänster öra och lite lätt stickningar i vänster hand. Alla vet ju vid det här laget att folk på vårdcentralen bara är stafettläkare alternativt fått sin utbildning på posten. En och samma människa kan väl inte veta allt jag söker för?

Jag tror nog att jag ska säga allt till människan som ringer mig imorgon så kanske jag får en 1-5 olika läkare om jag inte är så trött vid den tiden och skäller ut personen för att ringa mig så tidigt för att jag är så förvirrad och inte fattar vem det är. Förvirring är också en symtom på hjärnhinneinflammation men kan även vara Alzheimers och det kanske också är ett alternativ då. Då lär jag bara titta på mobilen och inte veta hur jag ska göra för att få tyst på helvetet.

Mer information följer efter kl 9 imorgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback