Världens starkaste maträtt

Att bjuda på Chicken Phaal på första dejten är nog ingen hit. Jag själv skulle spendera följande vecka enbart på toaletten och göra slut på 3 paket Samarin på en dag, var så säkra.

Smaklökarna skulle säga upp sig och röven skulle vilja säga tack och adjö och sätta sig på en annan människa, det hade ju i och för sig varit skitbra men.

Indiska armén använder samma ingridienser i sina tårgasgranater så du kan ju tänka dig hur tårarna trillar. Som sagt, ingen hit att ha på första dejten då man vill imponera.


200 gånger starkare än Tabasco





Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Nog för att jag gillar stark mat, men det där låter hemskt!!!

2010-08-13 @ 15:14:25
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Thomas noe

Oroa dig inte.. det var inte så pass farligt andra gången jag "upplevde" denna måltid. Sved lite gran ärligt talat. Men tre dagar med Samarin kravdes inte. Smaklökarna skadades inte, men jag kravde glass senare samma dag för att svalka halsen. Jag har varit med om myket värre dagen efter. Det var därför jag var bered med första hjälpen kit!



Nu ska jag ut med tjejen och prova Peruviaskt mat!



Hälsningar från New York

Thomas Noe

2010-08-14 @ 22:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback