Visst är det typiskt?

Jag var till ICA förut för att hitta nåt att stoppa i käften och tugga på. Som ni vet har batteriet tagit slut i hörapparaten och jag hör knappt nåt om jag inte står precis framför personen i fråga. Jag brukar bara träffa folk jag hälsar på. Denna gång var det två stycken jag bara måste stanna och prata med.
Ni kan ju tänka er en tjej i cykelbyxor, läpparna rör sig men man hör inget. Så kändes det när jag skulle prata med dessa. Men det gick och jag hoppas att jag svarade rätt på deras frågor och hörde rätt när dom svarade på mina annars kan jag nog ge mig fan på att dom aldrig mer kommer att ens vilja prata med mig.

Det är dags för mig att gå och sova, jag ska ju till Apoteket innan 10 bland rinnande näsor men JAG ska vara först i kön!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var efter vi träffades, ungefär för två timmarsen

2010-08-23 @ 00:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback