Aftonbladet gjorde en blunder

Jag tänkte gå till datorn och gå in på Aftonbladet när den sista pausen var i Robinson, jag gjorde inte det annars hade jag nog blivit lika förbannad som dom tittare som skrivit in och kommenterat. Aftonbladet råkade lägga ut artikeln om vem som blev utröstad i kvällens avsnitt INNAN programmet ens var slut. Skärpning för fan. Även om det är många som inte tittar så är det faktiskt en hel del som faktiskt gör det bl a jag!

I örådet blev jag nästan förbannad när jag märkte att alla hade röstat på Marcus,  till och med hans parhäst Mischa och att Marcus sen log och önskade alla lycka till tyckte jag var knepigt efter det sveket men jag fick nu förklaringen, han hade bett om att bli utröstad. Tack och lov för det. 36 dagar utan knappt nån mat gör att man säkert blir psykiskt nedbruten så han åkte hem med flaggan i topp.


Bilden på Marcus har jag själv tagit..eller näe jag snodde den på samma sida som artikeln.



Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Aftonbladet är så oseriösa så jag är inte förvånad. :P Kram

2010-12-17 @ 16:30:23
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback