Alla tröttnar på reklam

Klart som fan att tittarsiffrorna rasar! Jag tycker att SVT för det mesta bara har skitprogram men sen både tv3 och tv4 ökat sina reklampauser så tröttnar folk. Jag har tröttnat för länge sen och förbannar all denna reklam. Vem fan sitter och glor på reklamen? Skippa den istället så kommer tittarsiffrorna att öka radikalt eller ha bara EN reklampaus då stannar folket kvar.

Jag tittar mest på play där det är mycket kortare reklampausar, jag kan släppa en fis och sen är programmet tillbaka igen.


Kommentarer
Postat av: Junior

Man ska nog inte tro så mycket på statesitken, har du hört talas om någon som har en sån där mätarbox, det är typ åtta personer så det är nog inte så bra statistiskt säkerställt.

men med tanke på att SVT kräver in mer än vad resten av branchen omsätter genom TV-avgiften varje år kan man tycka att man borde få något för TV-skatten...

2010-12-25 @ 01:03:32
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback