Är nog ingen fara

Jag tittade på ett klipp från där den misstänkte 28-årige självmordsbombaren Taimour Abdulwahab bodde, i Tranås. Där var dom oroliga över att det kanske skulle komma fler därifrån med samma syn som Taimour men nu var det ju så att han hade sin adress där, inte sagt att det är där han planerat allt. Han var ju faktiskt iväg på nåt slags "träningsläger" utomlands och kontakterna han kanske har haft bor nog inte i Tranås, han kunde lika gärna ha haft sin adress i Pajala, det är ju inte i staden dom bor i som drabbas oftast om det nu inte är i stora städer då.

Som tjejen sa i klippet, man ska inte dra alla muslimer över en kant och det är sant, bara för att jag är svensk är jag ju inte som Peter Mangs som skjutit mot flera invandrare eller som nån annan svensk idiot. Tyvärr kommer många titta snett eller hålla koll mer på muslimer nu efter det här.




Kommentarer
Postat av: Laila

Dom hade pratat om dådet i skolans klass.

Jag var väldigt noga med att påpeka att alla muslimer gör inte sånt.

-Tror du jag är dum eller? Det har vi ju pratat om förr mamma.



Vi har väl gjort vårt jobb väl här i snart 9 år då.

2010-12-14 @ 14:12:43
URL: http://tillklippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback