Årets sista dag.

Godmorgon! Min blåsa gör inte skillnad på vad det är för dag, för tid eller om ägaren till denna blåsa verkligen vill gå upp än men eftersom blåsan är den som bestämmer så får ägaren bara lyda.

Idag är det nyårsafton och om 2 timmar ska jag tvätta för sista gången det här året, det ska bli rajraj det ni! Kan ju inte gå i mysbyxor och en för liten t-shirt när man ska på fest ikväll heller! Nej då nej då, det får bli termobyxor och en orange Helly Hansentröja. Finemang i mängder.

Ikväll är det fest hos Ewa och denna nyår är det inte lika stressigt som förra. Ni som har läst min blogg sen dess kanske minns? Om inte så läs det här inlägget. Och läs gärna DETTA inlägg, det blev ju en helomvändning liksom.

Detta är inte sista inlägget så jag låter er läsa mina andra två inlägg först så återkommer jag lite senare.



Kommentarer
Postat av: Malin

Gott nytt år! Kram =)

2010-12-31 @ 12:40:43
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback