Bajs i brallan

Jag har länge funderat över toalettbestyr och idrottsmän. Eftersom jag själv har Ulcerös Kolit (tjocktarmsinflammation) och måste veta var toaletten finns om det är så att jag måste dit snabbt. Det är väl inte var varje människa tänker på såklart. Men tänk om en hockeyspelare känner sig jävligt skitnödig mitt i matchen och måste rusa fort som fan, kan dom göra det då? Dom måste väl ha nån som byter av direkt? Paniken stiger och han skriker:"BYT AV MIG FORT, JAG MÅSTE SKITA!" Det kan ju inte va så kul att ha så många skydd på sig då heller, visserligen ser ju byxorna ut som blöjor så det skulle ju kunna gå att skita utan att det syndes, visst det skulle säkert osa men är inte det en fördel? Alla flyr och målvakten kastar sig över sargen?

Varför jag undrar egentligen är när jag nu blivit påmind av ett klipp. I en intervju erkänner den legendariske fotbollspelaren Gary Lineker som var som störst på 80-talet. Jag minns honom mycket väl och det gör nog alla som haft ett fotbollsintresse. Jo, han erkänner att han under en VM-match 1990 sket på sig. Det bara kom, i klippet ser man hur han likt en hund gnider sig mot gräset för att försöka få bort det. Hans absolut värsta stund i livet tydligen. Tacka fan för det!





Kommentarer
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Hahaha, fy fan vad HEMSKT!

Det där har jag faktiskt funderat mycket på! Kanske just därför att min mage sätts igång ordentligt då jag rör mycket på mig.. De där har det inte lätt..

2010-12-01 @ 21:22:42
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Ja! Jag hoppas att han röstar ut henne! Jag tyckte bäst om tjejen han tog ut förra gången :( Hon var alltid så glad och positiv.



Haha, jag hade också hängt med på att sjunga.. Men visst fan är hon väl bra jävla tråkig?!

2010-12-01 @ 22:16:57
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Nej jag menade hon den där bonden! Är hon riktigt riktig tror du? Lite orangehåriga?

2010-12-01 @ 22:39:24
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Hahahahaha, nej Sune, nu pratar vi bort oss helt och missförstår varann. :P



Det jag menade var att jag gillade den Tomas skickade hem förra gången.



Sedan menade jag att jag tycker att den där Annkatrin (heter hon så?) Är riktigt knepig. (Och ja, jag tycker att hon skulle haft Jonas kvar. Han var ju i alla fall kapabel till att prata!)

Och hon är tråkig! :P



haha så, nu kanske jag gorde mig mer tydlig. Sorry :P Blir så exalterad när jag skriver till dig. Kissis liksom.

2010-12-01 @ 22:47:42
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är tjock och ful

2011-01-21 @ 10:59:13
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Men vem kan skriva sånt?

Idiot...hahah tur att du ser IP nummer och kan spåra.



Du är fin Sune!

2011-01-24 @ 23:07:05
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback