Böl böl

Ja herregud jag är så blödig. Igår satt jag och såg Svenska hjältar och jag lovar er, jag har aldrig gjort av med så mycket skithuspapper utan att ens nudda fisringen förut. Jag bölade när man fick se vilken insats dom gjorde, jag bölade när jag såg kändisarna böla och jag bölade när dom kom till scenen och blev tackade av dom som blev räddade. Ja jag erkänner jag bölar till många program med såna här inslag. Som grädde på moset var det ju Lucia igår så då skulle jag försöka få i mig lite lussefika också.

Jag har bytt duk nu ifall ni nu skulle undra varför jag inte gjort det. Jag har nämligen justädat och julpyntat idag! Mer bilder från det kommer senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback