Då var det klart!

Ni ska inte tro att jag vaknade nu, ånej, jag ställde klockan på 9 och min blåsa tyckte att jag skulle gå upp 8.20 så det gjorde jag. Min blåsa är nog det organet som är piggast (och minsta) i min kropp för jag tömde den två gånger i natt just för att inte behöva vara sprängfylld när jag vaknade, ack så fel jag hade då. Jag somnade 2.30 så jag är absolut inte piggast men för att slippa slåss med alla invånare från stan på systemet idag så stod jag utanför redan 9.56. Jag var inte ensam om det, jag gick faktiskt in som femte person, roffade åt mig några öl och en cider sen mötte jag en si sådär 50 pers i dörren när jag gick in. Jag väste i allas öron att det var slut på allt...näe det gjorde jag inte men glad var jag, slapp köerna i alla fall. På ICA var jag också, kattsand och torrfoder blev det, det ska bli gott.

Nu är jag lite trött, får se om jag kanske sover nån timme för i eftermiddag ska jag ju få gosa med kommunens sötaste lille kille som idag är 3 dagar gammal. Har ni tur (eller otur om ni inte gillar barn) så kommer det bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback