Dag 10 - Det här hade jag på mig idag

Ja det är lika bra att säga att alla mina kjolar, klänningar, strumpbyxor och urringade tröjor ligger i tvätten, ja jag vet, jag tvättade idag men orkade inte ta med dom kläderna också så jag tog på mig det som är skönt och bekvämt. Jag orkade inte fota heller så jag lägger in ett gammalt kort, det är ungefär så här jag sett ut.

Jag har haft ett par blå joggingbyxor, en helröd t-shirt, denna luvtröja men bh under som synes inte finns på denna bild. Nån som känner för att skänka luvtröjor storlek STOR istället för att slänga dom kan höra av sig till mig så ni slipper se ungefär samma kläder på varje bild. Tack på förhand.



Kommentarer
Postat av: Emmelist

fin även om du har luvtröja och mjukiskläder.

tyvärr har jag inga luvtröjor att skänka. men ska tänka på dig nästa gång jag rensar :)

2010-12-10 @ 18:11:17
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: nöbollen

Öt Une!

2010-12-10 @ 18:18:28
Postat av: Plutten

Du är jubara för söt du alltså Sunisen! Kom hit så jag får nypa dej lite i kinderna;)



Väntar med spänning på kommande inlägg med dagens outfit;) höhö

2010-12-10 @ 18:28:27
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback