Dag 24 - Det här får mig att gråta

Jag är egentligen en väldigt känslig person. Jag är inte ledsen så ofta för min egen skull, jag gråter mest till teveprogram. Extreme Homemakeover är ett program, jag gråter en skvätt om någon på teve blir extremt glad över något som gör att deras livssituation blir bättre. Spårlöst är ett annat. Ja såna program alltså. Ser jag nån som gråter extra mycket på en begravning så gråter jag för det. Jag kanske är konstig men sån är jag. 

Sen kan jag jag gråta när jag läser böcker. Jag läser i stort sett bara verklighetsbaserade böcker om olika personers livsöden. Jag borde bli härdad efter alla jag har läst men det verkar jag inte bli. Jag kan gråta över artiklar där personer eller djur blivit orättvist behandlade, oskyldiga som inte kan försvara sig.

Ja det var det. Nu ska jag göra mig i ordning för att fira jul med min familj.

GOD JUL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback