Dag 27 - Min favoritplats

Jag har inte varit utomlands mer än en gång i mitt liv - Alcudia på Mallorca. Jag har även varit i Norge, Danmark och Finland men det är inte utomlands för mig. Så jag vet inte om jag kan säga att dessa är mina favoritplatser. Hade jag nu haft en flickvän så hade favoritplatsen varit där hon är men nu är jag singel och där jag känner mig som mest trygg är hemma hos mig. Där kan jag vara mig själv. Där kan jag släppa en fis när jag vill, där kan jag gå naken i lägenheten utan att nån bryr sig, att katterna tar fram spypåsarna är ju en annan sak men ändå. Mitt hem är min borg. Fråga mig om tio år när jag förhoppningsvis har varit på några fler platser runt om i världen, kanske någon av dom kommer bli min favoritplats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback