Den som spar den har

I veckan som var nu hade ICA ett erbjudande om att få köpa en Alladin eller Paradisask för 29.90 stycket med ICAkort. Jag köpte en Alladinask för att Paradisasken var slut hos leverantören. Det är alltså nu 12 dagar kvar till julafton eller 11 till den dagen då jag och min dotter brukar öppna den och moffa i oss hela kvällen. Att ha choklad hemma i 11 dagar utan att få öppna är tortyr för mig vanligtvis.

Dagen efter hade Paradisasken kommit tillbaka och jag köpte en sån också så nu har jag alltså två askar här i skåpet på ett väldigt bra ställe som jag inte ser, bakom bulguren, har tröttnat på bulgur så jag tar sällan fram den numera, där bakom ligger dom så bra så så påminn mig inte vad jag har bakom kartongen förrän på uppsittarkvällen okej? Bra! För jag och dottern brukar nämligen spela Bingolotto och äta nygriljerad julskinka kvällen innan och efter det öppnas då askarna och jag hoppas ju att det finns kvar choklad även på juldagen men det är inte säkert när det gäller oss två. Om jag glömmer vart jag lagt askarna så är det bara för mig att gå in här och läsa vart dom är. en blogg är ju skitbra att ha ju! Ska nog skaffa fler!





Kommentarer
Postat av: Mohammed

Haha, när jag läser i mitt arkiv så kommer jag ihåg en massa saker som jag skulle ha gjort men jag aldrig tog tag i.



Vi får hoppas att så inte är fallet!

2010-12-13 @ 01:55:16
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback