Det här är nog bara början

Det som hände i går eftermiddag i Stockholm är fruktansvärt! Vem fan trodde att det här skulle hända i Sverige? Man kände att det som hände i andra länder var så pass långt ifrån Sverige att man inte kände nåt särskilt. Nu är terroristattackerna i vårt lilla land. Ja jag vet att människan som sprängde sig själv var en självmordsbombare och det var väl egentligen meningen att det skulle döda flera, helst svenskar då kanske. Nu misslyckades det som tur var men det här mina vänner är bara början och det skrämmer skiten ur mig! Är Sveriges poliser rustade för sånt här? Jag hoppas ju på det förstås. Länken går till en sida där självmordsbombaren ligger på backen - död så vill du inte se så tryck inte på den.

Jag är rädd att det kommer bli ett jävla ståhej nu mot alla araber, oskyldiga som skyldiga. Var lyhörda, alla är inte såna här idioter som den som ligger på backen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback