En fet jävla diss!

När man går till en affär och ska ta ut pengar ur automaten så gör man det fort eller hur? Särskilt som det står 511 personer bakom dig eller hur? Men en del fattar inte det, en del ska fan inte ha kort, dom ska fortsätta att ha sina pengar under madrassen eller i sin plånbok, blir den stulen så skyll dig själv att alla pengar är borta, synden straffar sig själv för att du är så urbota seg vid en bankomat!

Det hände inte bara idag utan jag verkar vara född med otur med alla köer. Jag var nyss på ICA. Två personer framför mig i automaten och den personen hade ingen brådska alls. Ett kort - pengar, två kort - pengar sen ska människan stå och glo på kontoutdraget INNAN hon lämnar företräde till nästa. Vad är problemet? Bort bort, försvinn, spring därifrån! Såna kan förstöra hela min dag. I dessa tider har man på sig rätt mycket kläder också och man är svettig bara man kommer innanför dörrn till affären, när man står i kön känner man hur svetten rinner nedför ryggen, man blir rödflammig i hela fejjan för att man är så varm och det kryper ta mig fan i hela kroppen.

Sök hjälp människa!





Kommentarer
Postat av: Jess

Kan bara hålla med dig, så störande

2010-12-13 @ 15:46:47
URL: http://finest.se/Jess666
Postat av: Frogprincess

Ja... sånt kan vara så oerhört störande.

2010-12-13 @ 15:51:53
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: nöbollen

Men oooooooh vad jag vet vad du pratar om!!

Vill ba slå dom med nå hårt i huvve!å man kan ju inte göra på så många andra jävla vis heller,men liks förbannat så tar de en vecka för en del å få in kortet,ut med pengarna ta korthelvete å dra därifrån!!!!!!!!!!

2010-12-13 @ 17:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback