En natt i helvetet

Jag är inte van att sova på trånga utrymmen, min rygg måste få rätas ut och jag kan sällan sova på rygg. Inatt var det en likadan natt som föregående fast det varade mycket längre men istället för soffan somnade jag i sängen efter två timmars försök att somna i soffan. Jag måste ligga på sidan och jag måste ha benet lite ifrån kroppen annars får jag satans ont i ryggen, att ligga i en 90-säng är inte min rygg gjord för. När jag fick in en relativt bra ställning hittade Nogger nåt att leka med på golvet. Jag röt till att hon skulle gå och lägga sig men sen jagade dom varandra varav jag gick upp och stängde dörren till vardagsrummet, där trodde jag att jag var smart men Nogger var smartare. Med båda framtassarna på kanten av rutan i dörren skrek hon i högan sky. För att inte ha besök av alla grannar och från Djurens vänner så jag öppnade den igen.

När jag väl somnade hade jag en mycket weird dröm igen. Jag borde vara van men det lär jag nog aldrig bli.

Med tre timmars sömn är jag i alla fall uppe, vaktmästarn kan inte göra nåt i rummet förrän det är ljust ute eftersom han har tagit bort allt som är fastsatt på väggarna, stoppar han in fingrarna i hålet lär han se ut som Einstein.

Jag såg ett klipp på Aftonbladet.se nyss där Willy Beck, basketspelare från Sundsvall när det bara var 0.9 sekunder kvar kastar iväg bollen från hemmakorgen och får i den på andra sidan av planen. Underbart, dagen blev ens lite bättre.

Nu har Facebooks grundare Mark Zuckerberg uttalat sig, det är inte mycket i filmen "The social network" som  stämmer med verkligheten, ja förutom tröjorna då som han tror att han ägt på riktigt.




Kommentarer
Postat av: Linda2

Nog blir man less på detta med ryggont och

få sova. Ska det vara så här hela livet kan

man undra ? Vargtimmen är jobbig när man

ligger och vänder och vrider. Man går upp ett

tag och sedan ligger man där och lyssnar

på allsköns bråte som käbblar i huvudet.

Varför kan det aldrig hålla tyst ??!!! Det

går runt,runt fast man tänkt på det 70 gånger

tidigare om man har bekymmer. Går upp och

tar en whiskey så att jag hostar upp hela

halsen och lite till om det blir för j.......

men inte somnar jag för det så det var ju

onödigt. Till slut somnar man men så less

man är på detta. Undrar om det finns något

nattforum någonstans där man kan skriva

och käbbla nattetid, någon som vet ??

2010-12-08 @ 10:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback