Erik Svedberg 2010:s vinnare i Robinson

Ja herregud vilken resa det har varit för dom. Detta var Robinsons genom tidernas tuffaste och den vann Erik Svedberg mot Helene Ekelund. Hade hon varit några år yngre så hade hon kanske slagit honom i finalen. Efter att ha spelat 75 landslagsmatcher i handboll borde man ha kondition men som sagt, det var några år sen som hon spelade.
Men jävlar vilken insats Helene gjorde för att vara minst 15-20 år äldre än alla deltagarna. Riktig prestation!

Att Erik svek sin vän "Bang" syndes på middagen kvällen innan finalen. Visst jag kan hålla med om att man tar inte i hand och man lovar att inte rösta på nån och sen göra det i alla fall. Då lovar man inget till nån enligt mig. Men det här är en tävling och i 13 år som Robinson i Sverige hållit på har det alltid varit så, man vill vinna självklart och man gör sig av med hoten, därför är det bra om man inte skaffar sig några bästa polare i såna här sammanhang.

Erik ledde ganska stort och eftersom han är en vinnarskalle så tog han också hem det. Kan bara säga. Grattis Erik!


Snott bilden från samma sida som artikeln



Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Jag gillade att han vann,

Hon Helene är grymt lik tv profilen Sofia Ericsson tkr du det med? Eller bara jag som tkr det?



Kram

2010-12-19 @ 02:08:37
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback