Får nog fråga hyresvärden

Mitt ex sa alltid att jag skrattar som Linda Hammar, ni vet hon i serien "En annan del av Köping", jag har inte hört nån annan säga det så vi säger att mitt ex har totalt fel okej? Bra. Men jag funderar på att fråga min hyresvärd om man kan få tjocka betongdörrar. Mitt sovrum där jag har datorn ligger i anslutning till hallen där ytterdörren är och jag tror att det är rätt lyhört och nu menar jag inte andra ljud än när jag asgarvar alltså. Jag garvar nog rätt högt och ikväll har jag garvat som fan för jag har otroligt roliga FBvänner och deras vänner är lika roliga så nu sitter jag här och torkar tårarna som sprutat.

Iza har flera gånger varit framme och tittat på mig med bekymrade ögon och undrar om hon ska ringa ambulans för hon tror att jag håller på att dö eller nåt. Bra eller anus?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback