Helt plötsligt har hon blivit pryd

När jag fick flytta ut alla grejer i vardagsrummet så var jag även tvungen att rycka loss nätverkskabel som jag satt upp så snyggt över lister och skit. Den hamnade sen på golvet eftersom ICA slutat att sälja såna grejer som jag satte upp det med förra gången.

Jag satt vid datorn och hörde att sladden utanför dunsa mot golvet, efter 2 minuter öppnade jag sovrumsdörren. Där satt Nogger högröd i ansiktet och höll på med sladden.

Jag: -Vad sjutton håller du på med?

Nogger tittar på mig, fortfarande högröd i ansiktet och väste:

-Asså den här jävla kabeln ligger ivägen så jag kan inte stänga toadörrn, den går inte under!

Jag: -Men varför måste du stänga dörren då? Den kan väl vara öppen?

Nogger tittar på mig, himlar med ögonen och fortsätter:

-Skojar du eller? Ska jag sitta i lådan och visa muttan för Iza menar du? Sällan att jag gör!

Jag kunde knappt hålla mig för skratt:

-Men snälla nån, varför så pryd nu helt plötsligt? Sån har du ju aldrig varit förut. Vad har hänt?

Nogger: -Jag vill bara skita i fred kan jag få det kanske? Nåt fel i det kanske?

Jag gjorde henne till viljes, tog bort kabeln, stängde dörren och hon låste från insidan. Iza som hört allt hoppade upp på byrån, släckte lampan på toa (knappen sitter på utsidan av nån jävla anledning) och skrattade hånfullt.

Nogger vrålade till och jag gick in till sovrummet och stängde dörren. Det där får dom allt sköta själva.




Kommentarer
Postat av: Anette

Eftersom jag förhoppningsvis inte har några

tokiga regler att följa så skriver jag ha ha,

för det här var verkligen bra, en verklig hit !

Varför inte göra en rolig barnbok med fina bilder

till de här texterna ? Den skulle göra succé,

jag lovar ! Jag skulle gladerligt köpa en bunt.

Jag skulle väl inte sitta och läsa alla om

och om för egen del utan dela ut dom till

alla som är värda att få en. Varför inte ??

2010-12-18 @ 09:48:54
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anette: En barnbok? Med ord som mutta i? Hahaha jag skulle få både hälsovårdsnämnden och alla Sveriges föräldrar på mig s

2010-12-18 @ 09:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback