Hemma hos Josefine och Oliver

Ja så kom då dagen då jag fick hålla i en liten pojk på drygt 3 kilo. Han vägde ungefär lika mycket som Nogger men SÅ söt! Josefine hade tjötat hål i huvudet på sin mamma sen igår om att jag skulle komma och sen bjöd hon inte ens på en sketen kram när jag kom men vi lekte. Hon fick en liten julklapp av mig. Hello Kitty hårspännen och hårtofsar i samma. Dom ville hon inte ha på sig men det kanske kommer.

Oliver åt och spydde, spydde igen och skrek när byxorna åkte av för att det som hamnat i blöjan därbak skulle bort. Han skrek för att jag inte var hans mamma och jag sen länge har två sinande bröst. Synd om pojken så mamma Carro fick ta hand om honom. Men några kort fick jag ta i allafall.

Han har lite utslag i ansiktet och gäspar stort

Nästan hela familjen, pappa Magnus ville inte vara med

Medan Carro satt och visade ena bröstet för Oliver så pusslade jag och Josefine..eller ja..JAG gjorde det, duktig Sune!

 

Le Josefine!.. och som hon log.

 

Eftersom inte Josefine ville ha sina julklappar i håret så fick jag testa dom själv

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback