Hoppas kan man ju alltid

Att tv4:s program "Så mycket bättre" blivit en succé är det ju inget att tveka på och nu kan det hända att det kommer en säsong till med andra artister såklart och det är flera som har hört av sig och vill vara med om det blir en andra säsong. 

Jag missade första avsnittet av programmet för att jag inte kände att det var av intresse men sen såg jag flera av mina vänner på FB som sett det och sa att det var skitbra, jag tittade på andra avsnittet och följde sedan alla andra. Jättebra koncept och man får lära känna personen bakom artisten lite mer så jag ser fram emot en säsong till. Vem jag vill ska vara med? Shirley Clamp såklart, tänk att få se hennes vackra ögon och fina leende 7 lördagar i rad, jösses vad jag skulle vara lycklig då.



Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Det är bra det programment=)



Allt väl annars vännen? ♥

2010-12-05 @ 23:23:43
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Det är kanonbra det programmet. Det enda jag missat var tyvärr Petters dag. Hoppas det ligger kvar på tv4 play till jag får tummen ur och se det...

Vet inte vem jag skulle vilja ha med i nästa omgång? ABBA Agneta, Per Gessle och Joey Tempest kanske?

2010-12-06 @ 11:54:41
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback