Jag vann!

Vilken tur att man har bloggvänner på Facebook säger jag bara. Vi pratade om julkort och jag skrev att Blogvertiser skickade ut julkort med riktiga frimärken på, vi är ju ett par tusen medlemmar liksom.

"Ja lotter var det med från Blogvertiser också", säger min blogg och Facebookvän. Va?? Jag hade inte sett några lotter och trodde jag hade slängt kuvertet men det hade jag inte och där i låg mycket riktigt två lotter, en triss och en tialott! Jag skrapade båda, vann inget på Triss men väl 10 kr på Tialotten! Wihoo.

Kan man med att ta pengarna istället för en ny lott? Låter det snålt? Men va fan är man fattig som jag är 10kr mycket pengar, ja en hel liter mjölk liksom. Japp så får det bli. Tack Karin för att du skrev att det var lotter i kuvertet!




Kommentarer
Postat av: Jess

Grattis till vinsten ;)

2010-12-16 @ 14:15:50
URL: http://finest.se/Jess666
Postat av: Anette

Även jag vill gratulera ! Hm, något roligare

än 1 liter mjölk borde du väl kunna få.

Även om skumtomtar är äckliga så räcker inte

pengarna till det. Men det finns ju sådana

där backar där man får saker för 10 kronor.

Kanske en tratt ? Eller en sil...Nästa gång

ska jag dyka ner och gräva mig ner till botten

och se om jag ser något nytt. Näe, det blir

nog bara kritor.

Så mjölken är nog bättre. Ps: Vad är blog-

vertisar egentligen ? Jag knular och knölar

med ordet men kan inte få fram något av

det hela. Bäst att fråga expertis.

PS

2010-12-18 @ 10:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback