Josefine har blivit storasyster!

Ja jag drömde ju inatt att Josefine blev storasyster till en liten bror och vet ni vad? Jag fick rätt! För första gången i mitt liv tror jag så slog min dröm in, det blev en liten Oliver 11.35 i förmiddags. Jag har sett kort på honom och jösses vad lik Josefine han är när hon var nyfödd. Ännu en liten guldklimp som nu får välja mellan att heja på Färjestad (som mamma) eller Djurgården (som pappa) och ha massa kläder och skor med ishockeyloggor på. Ska bli kul och se hur dessa syskon kommer att växa ihop.

Josefine är inte längre minstingen i familjen, Oliver har blivit hennes lillebror.

Välkommen till världen lille Oliver.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback