Julafton 2010

Ja då var julafton över. En julafton som så många år innan var jättemysig och helt underbar. Denna gång tog jag inte så mycket julmat och var lagom mätt. Om man bara kunde skita i allt godis också så vore det bra. Nu är jag mätt och kommer kanske vara det till annandagen då man ska hem till föräldrarna för att sen fira en lite sen julafton med bror och hans barn.

Min julafton i bilder.

Syrrans sommarstuga där det var kallt utomhus men väldigt varmt inomhus



Min syster är påhittig, syns det?



The gang vid julbordet



Mysfaktor



Julklappsleken



Utedass såklart där man inte sitter alltför länge, kallt!



Julklappsutdelning och min systerson Marcus är jultomte som vanligt



Min dotters nye pojkvän kom upp för att hans julafton var över tidigt och resten av familjen fick då träffa honom


Jag har fått många fina julklappar måste jag säga, dock inget löpband men jag är nöjd ändå.

En trött Sune går nu till sängs. Hoppas ni har haft en lika trevlig julafton som mig . Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anette

Tack för trevliga bilder ! Pinsamt att jag

inte skrev till dig igår men datorn krånglade

och jag somnade. Vaknade i precis samma ställ-

ning med datorn på magen,nackspärr av alla kuddar

och öronen dunkar av örhängena, inte är jag van

vid dom. Fick borra mig igenom örat eftersom jag

inte använt dem på evighet. Trivsamt ! ! !



Stor kram och ännu ett stort tack för allt

vi får läsa som du skriver med både humor, värme

och en helt underbar humor. Kram !

2010-12-25 @ 09:59:05
Postat av: Sune...the girl

Det är lugnt, det var ju julafton igår då har man ju inte tid att glo på bloggar ;). Hoppas din julafton var underbar. Kram och god fortsättning!

2010-12-25 @ 10:01:25
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: Anette

Ps. Oj, ordet humor 2 gånger i samma mening, vad

är det för svenska ? Men jag vaknade ju nyss och

känner mig som en zoombie så må ni förlåta mig...

2010-12-25 @ 10:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback