Man ska aldrig säga aldrig

Jösses vilken kväll/natt det blev. Det känns även i mitt huvud idag, man skulle väl kunna säga att jag är lite bakis, det händer inte så ofta som jag är det jag vet, därför känns det extra jobbigt, men kul var det att festa med folk som man inte festat med förut.

Hemma hos Ewa kom det bara mer och mer folk, till slut var vi ett jävla stort gäng. Underbara människor hela högen och vi hade riktigt kul. Vi gick ut på krogen, lite synd att det nästan bara var vi och några till dock.

Ewa har tjatat på mig att jag ska sjunga karaoke, jag har sagt att hon aldrig får upp mig att sjunga. Vem stod med micken i högsta hugg och sjung med en kille i gänget då? Jo då Sune såklart. Vad vi sjöng minns jag inte. Jag minns inte heller hur jag kom hem. Jag behöver inte vara speciellt full för att jag ska tappa minnet har jag märkt, alltså när jag har druckit alkohol annars minns jag det mesta. Jag brukar släcka och stänga av datorn innan jag går och lägger mig när jag vart ute, det gjorde jag inte inatt. Ja jösses vilken kväll. Tur det är lördag idag.

Vad har ni för planer idag då? Jag ska försöka hitta nåt tillhygge som slår ihjäl det som bankar i mitt huvud.






Kommentarer
Postat av: Lotta

TJENARE BRUDEN!

KVÄLLEN/Natten VAR VERKLIGEN KANON..hihi

den måste vi snart göra om.... haha

kram

2010-12-04 @ 15:00:39
Postat av: Sune...the girl

Sv till Lotta: Ja men eller hur! Hur galet som helst. Kram

2010-12-04 @ 15:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback