Men jösses hur ska dom ha det

Ena stunden är dom ett par, sen är det inte såna kärlekskänslor dom känner för varann och nu ser jag i klippet att dom visst har en kärleksrelation och Jays flickvän är allt annat än glad, klart man förstår henne men sen lever ju deltagarna så tätt inpå varann i en sån här tävling att det kanske är oundvikligt för vissa som för Jay och Minnah. Jaja vi får väl se hur det artar sig framöver. Eller också är det så att Jay låter Minnah vinna för att han själv helt klart kommer att få skivkontrakt ändå. För jag tror också att folk i detta inte tänker enbart på hans deltagande i Idol utan också som person för på något sätt har han ju säkert varit otrogen. Eller jag vet inte. Jag kommer i alla fall rösta på Jay sen får andra göra vad fan dom vill.




Kommentarer
Postat av: Emmelist

jag hoppas att minnah vinner för jay ska fan inte sjunga sån där popskit! han ska köra hårdrock och metal på sitt egna vis och race. inget kontrakt.



2:an lyckas oftast bättre. Bättre musik åtminstone. :)

2010-12-09 @ 15:52:53
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Majken

Alltså jag vet inte, men jag tror verkligen inte på det där. Känns som att Jay kuppar.

2010-12-09 @ 15:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback