Mina julklappar

Mina föräldrar har sagt i några år att dom bara ska ge barnbarnen julklappar (dom har 6 stycken) och det har vi barn gått med på såklart. Varje år har vi i allafall fått nåt. Igår fick jag 2 badhanddukar, 2 påslakanset, en jättesöt kinestomte (från min avlidna faster) och presentkort på IKEA 200kr (yes äntligen kan jag få mina hyllor).

 

Resten fick jag av min dotter. En blå t-shirt, bokstäver (HOME), 300 kr, och en tavla, reflexerna som syns är från julklappsleken. Jag glömde resten av dom grejerna i en påse hos min syster men vi träffas ju i morgon så jag hoppas att dom tar med dessa.

Blev ni nöjda över era julklappar? Vad fick ni?

 

 


Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

God fortsättning ♥

__________________________

Många Kramar Wiilow

2010-12-25 @ 22:12:09
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Doris

WOW, så mycket du fick !

Jag/vi fick pengar från svärmor, en handduk från min svägerska, duschtvål + body lotion från en annan svägerska , julgran från sönerna, stearinljus + värmeskyddsplatta.

Önskar dig en god fortsättning.

Kram

2010-12-26 @ 02:26:45
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: Anonym

hur nöjd som helst



ikea 500 kr ( svärmor + man )

platt tv ( mamma o pappa )

kaksprits /svärmor+ man )

hotellcheck en helg i svergie ( svägerska)

1500 i fickpengar ( mormor )



plus att jag inte fått alla men hitills är jag mer än nöjd



/Therese



2010-12-26 @ 08:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback