Tadaaa!

Gissa vem som somnade kl 2 och vaknade 9.40?! Precis, min frisör!

Näe jag skoja såklart, jag sov och oj vad jag sov, jag vaknade inte ens när jag skulle vända mig om och vanligtvis knöla med maskslangen. Jag sov med masken på mig hela tiden så nu känner jag mig så gott som utvilad. Underbart.

Idag är det fredag och vad gör jag ibland på fredagar? Precis, sitter vid datorn!
Okej okej, tvättstugan menar jag. Det ska bli skönt att ha rena kläder och slippa ha på sig sånt som jag kunde ha för 4 storlekar sen, man känner sig lite som när man ska bli stoppad till en korv, å heeej å håååå.

Jag måste även ringa min hyresvärd och höra när vaktmästarn tänkt dyka upp på måndag morgon för att börja tapetsera i mitt sovrum, det vore ju bra att veta så han inte ringer på kl 7, jag hör inte dörrklockan och tänk om han tror att jag inte är hemma, kliver in och där ligger jag i sängen i vardagsrummet (sovrummet måste vara tomt) med snarkmask på mig och håret så man tror att man aldrig ska få ordning på det igen. Han kommer ju fly stackarn. Så nu måste jag ringa och fråga helt enkelt.

Vad har ni för planer för denna underbara fredag?



Kommentarer
Postat av: linda2

Tycker du är helt otrolig som klarar att

sova i denna mask i ansiktet, skulle bli

helt tokig ! Ja, vad gör man denna fredag ?

Jag är otrolig på att röra till så nog vet

jag vad jag gör denna helg:)

Men varför tar den 10 minuter att röra till

ett rum men en hel dag att plocka i ordning ?

Det begriper jag bara inte.,,,

Varför försvinner mitt namn ? Jag skriver dit

det och sedan så plupp! mitt i mitt skrivande

så är det puts väcka! Fattar nada,,,,,,,,

Skriver dit det igen och så får vi se vad

som händer,,,,,,,,,

2010-12-03 @ 11:58:52
Postat av: Linda2

Visserligen så bor jag på landet och är lite

korkad, men inte säger vi "puts väcka".

Jag ÄR helkorkad........

2010-12-03 @ 12:04:22
Postat av: Sune...the girl

Sv till Linda: Det kan vara lite så ibland på bloggar, inte bara min men innan du skickar iväg det så kolla då så inte namnet är borta eller också skriver du kommentaren först och sen skriver du i namn :). Man vänjer sig fort med masken så det är inte så konstigt att jag har gjort det :D

2010-12-03 @ 13:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback